Borta och kommer aldrig mer tillbaka...?

Dålig eller bra dag i går kan jag inte bestämma mig.
Kan börja med det som var bra!
SUPER härligt att åka vattenskidor mitt på sjön med lysande sol på kvällen!
vattnet var varmt när man väl hamnat i ;P.. som jag förutspådde så när ja skulle försöka komma över första trösken med en skida så stupa jag. kul fast jag gillar inte att falla i vattnet.. så då vågade ja inte testa igen utan körde bara på harmoni :) 
 
Sedan var det underbar god mat :) och efterätt!
Bastubad var skönt,länge sen sist!

sedan besökta vi grannen och så blev det leka med bella och kissen :) så fina. Älskar verkligen dom dör små liven =) ekorren var inte hemma så den fick ja aldrig se. Hönan däremot var rätt kul ;)

så i stort sett var det bra kväll i går :)

Men jag förlora halva mig käns de ibland. precis innan jag far ut på vattenskidorna på första försöket ramlar jag i pga att far inte drog upp farten ordentligt. så just innan sa syrrran" ska du inte ta av dig ringen?".. jag kontra med att nä den får sitta kvar. (har annars alltid badat med mina ringar).. och vad är de första som händer? jo den faller av pga trycker som blev när jag föll.. och jag bara kände slomotion hur den gled av mig.. NEJ NEJ NEJ!!.. och vattnet är så grumligt så det var omöjligt att hitta igen den..:(. jag har förlorat min silvriga norbottensring!!! min älskade ring.. jag klara mig inte utan den..så senare i år måste jag införskaffa mig en ny.. men den förra är oersättlig..då jag fick den i present av mormor en dag.

bittert..och klantigt..
I know..jag måste vara mer försiktig med mina saker..but I try..
huvva. detta år kommer bli det dyraste nånsin. Eftter att ha blivit av med mobil,plånbok m tillbehör,kamera, ring .m.m.. :(

igår i bastun yra jag till igen..och i går efter jobbet gjorde jag också det.. förstår inte.
Käns som att allt är fel med en just nu.trots allt så förklara jag ändå att jag mår jätte  bra. För det gör jag också!

ja längtar till fredag kväll. då man får vila lite! denna vecka var seg..

återkommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback