Back at work!

så var man tillbaka på jobbet efter en helt fantastisk bra och rolig helg! 
dyr helg ,joo..men det måste jag väl ändå säga var värt :)

om ja ska jämföra denna gång mellan fredag och lördag vilken som var bäst så blir de svårt.
jag tycker båda var lika roliga! på helt olika sätt. lördagen var det väldigt mycket nostalgi i de hela :)
och fredagen var roligt med lite återträff av vissa! :)

Sent i gårkväll såg jag på en serie om övernaturliga saker..andar som hembesöker folk.
väldigt intressant!! men tror ni inte jag som är mörkrädd var lite rädd för att gå och sova sen?
så jag satte på mig mina hörlurar med musik! och till sist somna jag..
men för det har ja inte inte fåttmycket sömn.. la mig vid 1 då. vakna vid. 2, 3 och 4, och 5..varje timme..
jag förstår inte varför jag sover så oroligt..eller vad man ska kalla det..för jag förstår då ingenting.
och nu är ja ovanligt pigg..som jag inte brukar vara vid denna tid.. är det för att ja aldrig kommit in i någon djupsömn.?.
tröttheten slår till senare idag kanske?..

sen måste jag nu säga att nu har ja börjat min rensning på rummet! börjar med garderoben för att få in alla kläder! och jag ska visa er senare hur stor klädhög jag rensat ut... Jag tror inte min garderob har blivit rensad på flera år.
så nu ser allt ännu värre för tillfället på övervåningen..men ja hoppas på få allt klart dennna vecka.

efter jobbet blir det fara handla in mat och lite annat. sedan fortsätta med städning och ev träning!

14 juli. om ungeför en månad är ja på väg till sthlm och ev utomlands med linn :)
om 3½ vecka är jag på väg till GÖTET! :)

( GRATTIS pappa på födelsedagen! och sen får vi väl gratta kronprinsessans födelsedag också! ) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback