Svart och vitt..

LESSSS... ja orkar inte vara sjuk mer..
man får mer hemlängtan när man är sjuk..
dagarna här går verkligen upp och ner nu..
mycket hände rpå kort tid..

syrran har iaf bokat biljetter nu. kommer den 27-30 march.
då blir det alla sevärdheter .. london eye, big ben, madame tussue.. m.m. kul :)
sen får vi se om ja kommer hem sista march eller inte..

saknar er vänner där hemma!
ni fins i mina tankar ständigt och fins i mina drömmar!
jag hoppas de är bra med er!

iaf..  mycket händer på kort tid..
iaf..

sen är lilla kärleken lite complicerad tycker jag..
men samtidigt riktigt sköön.. men aa.. ni närmaste vänner vet hur de ligger till med ricardo och mig. och vad jag känner.. men ibland käns det bara jobbigt..

nåja ska inte snacka så mycket om de..

nu ska vi se film här kanske.. Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: sofffffffffffffi

miss u!

2008-02-29 @ 14:29:43
Postat av: Malin

Helt dumt skulle det väl inte vara att få hem dig. Förresten så sponsrar mormor lite av att se på sevärdigheterna för oss =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback